divendres, 25 de gener del 2008

PROJECTE DELS CAVALLS




LA SETMANA DEL 14 AL 21 DE GENER, LA CLASSE DELS CAVALLS, VAM ESTAR FENT EL PROJECTE DELS CAVALLS.
VAM APRENDRE MOLTES COSES: COM NÉIXEN, ON VIUEN, QUÈ MENGEN, QUANT DORMEN, COM CAL CUIDAR-LOS, PERQUÈ ELS FEM SERVIR...
ENS HA INTERESSAT MOLT VEURE ELS POLTRES A LA PANXA DE LA MARE EN FOTOGRAFIES I IMAGINAR COM SURTEN.

ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ FENT LES HAMBURGUESES DE CARN DE POLTRE: EREN BONÍSSIMES!


ENS HA AGRADAT FER LA TITELLA DEL CAVALL, PERÒ EL QUE MÉS RECORDEM ÉS LA CANÇÓ DEL CAVALL.
ENS AGRADA MOLT CANTAR-LA I BALLAR-LA!

ENS HAN ANAT MOLT BÉ TOTES LES COSES QUE HEM PORTAT DE CASA. MOLTES GRÀCIES!!!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agradaria saber quina és la cançó del cavall i com heu fet la titella, sóc una mestra de Flix i estic fent un projecte sobre els cavalls. Em podeu ajudar?
Gràcies
Maria José

Mimi ha dit...

Hola, la meva classe també ha escollit com a nom de la classe cavalls. Em podries enviar si us plau tot el que tinguis??? Moltes gràcies
nmenende@xtec.cat

pilar ha dit...

els infants de la meva aula han triat tambe el cavalls. em podries enviar tot el que tingueu per fer un projecte? moltes gracies

Anònim ha dit...

hola sóc mestra de P3, la meva classe ha escollit el nom dels cavalls i no trobo cap cançó. Que em podeu passar la vostra?. Gracies.
sant feliu del llobregat.

estherjimenez@hotmail.com

Martika ha dit...

Hola bona nit.
Em dic Marta i estic fent el projecte dels cavalls. Estic una mica descaminada i m'agradaria que m'expliquessiu que vau fer amb el vostre porjecte dels cavalls; activitats...
Em podeu enviar informació a; marta_dalmau86@hotmail.com

Anònim ha dit...

Hola Bon dia:

Sóc una mestra de p-3 i els meus alumnes han escollit també la classe dels cavalls. Estic fent una substitució i he de fer jo el projecte, em podriue enviar la cançó i algunes idees?
lunnacy22@yahoo.es

Moltes gràcies. Meritxell

Albert Abella Castellví ha dit...

Hola, com d´altra gent que vec per aquí també m´agradaria saber la cançó del cavall ja que també ho estem treballant com a projecte a l´escola.El meu email és aabella@xtec.cat Moltes gràcies.
Albert (CEIP EUROPA Salou)